GK-05
Karta wydziału
Z wykazem usług świadczących
w Wydziale Geodezji i Kartografii
Starostwa Powiatowego w Pabianicach
Zmiana gleboznawczej klasyfikacji gruntów
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 17 maja 1989 roku Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (Dz.U. 2024 poz. 1151 z późniejszymi zmianami)
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (Dz. U z 2012 poz. 1246)
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2024 r. poz. 219 z późniejszymi zmianami)
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572 z późniejszymi zmianami)
Miejsce załatwienia sprawy
Wydział Geodezji i Kartografii – Referat Ewidencji Gruntów i Budynków ul. Kościuszki 25,
piętro I, pokój 12
Forma wnoszenia
Złożenie wniosku w formie pisemnej. Wzory wniosków dostępne są:
- w siedzibie Wydziału Geodezji i Kartografii- Referat Ewidencji Gruntów i Budynków piętro I pokój 17 (Sekretariat), parter pokój 02
- na stronie internetowej (forma elektroniczna) do pobrania poniżej
- wniosek o przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów (pdf)
Wymagane dokumenty
Wniosek właściciela gruntów.
Opłata
Opłata za wniosek Zmiana gleboznawczej klasyfikacji gruntów wynosi 10 zł i jest wnoszona na konto Urzędu Miasta Pabianic
Forma załatwienia sprawy
Wszczęcie postępowania i załatwienie sprawy poprzez wydanie decyzji administracyjnej
Termin załatwienia sprawy
Sprawy załatwia się bez zbędnej zwłoki, sprawy wymagające wyjaśnienia załatwia się nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.
Tryb odwoławczy
Odwołanie od decyzji administracyjnej do wojewódzkiego inspektora nadzoru geodezyjnego i kartograficznego.
Informacje dodatkowe
Brak.