Całkowita wartość projektu: 349 262,17 zł
Budżet powiatu pabianickiego: 205 110,29 zł
Kwota umorzenia pożyczki z WFOŚiGW w Łodzi: 144 151,88 zł
Okres realizacji: Etap I: III – V 2013 r.
Okres realizacji: Etap II: VII – XII 2013 r.
Opis projektu:
Etap I
Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego, kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót, informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowanie efektu ekologicznego. Wykonanie mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych.
Etap II
Zakres robót budowlanych, demontażowych i montażowych:
- budowa trzech studzienek (K1, K2, K3) na kolektorze dopływowym ø200, pomiędzy studniami rewizyjnymi S2 i S3.
- demontaż kraty koszowej KK-300 w istniejącej pompowni. Opróżnienie i czyszczenie zbiornika pompowni. Montaż czujnika pływakowego. Montaż skrzynki elektrycznej. Montaż kabli zasilających i sterowniczych. Odrestaurowanie wiat.
- Remont oczyszczalni BOS-50 wraz z remontem budynku w zakres, którego wchodzić będą następujące roboty demontażowe, konstrukcyjne, montażowe i budowlane:
- opróżnienie zbiornika BOS-50,
- demontaż urządzeń technologicznych: krata, podnośniki powietrzne, orurowanie, ruszty powietrzne, armatura, dmuchawy sprężonego powietrza, wyposażenie elektryczne i automatyka,
- demontaż elementów konstrukcyjnych: deska przegrodowa oraz koryto przelewowe w osadniku wtórnym,
- montaż nowych elementów technologicznych: krata, podnośniki powietrzne, orurowanie, ruszty powietrzne, armatura, dmuchawy sprężonego powietrza, wyposażenie elektryczne i automatyka,
- remont węzła sanitarnego,
- odrestaurowanie sufitu, ścian wewnętrznych i posadzki budynku jak również odrestaurowanie elewacji zewnętrznych.
W trakcie prowadzonych prac remontowo-montażowych ścieki spływające z obiektów Domu Pomocy Społecznej będą retencjonowane w studzienkach K1, K2, K3 i codziennie opróżniane ze zgromadzonych ścieków przy pomocy wozów asenizacyjnych.
Realizacja projektu:
- Podpisanie umowy Nr 44/2013 z dnia 04.04.2013 r. na opracowanie projektu budowlano-wykonawczego, kosztorysów inwestorskich, przedmiarów robót, informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowanie efektu ekologicznego za kwotę 26 998,50 zł
- Zlecenie wykonania firmie mobiGEO Usługi Geodezyjne i Informatyczne Krystyna Bartoszek ul. S. Batorego 11 m. 27 mapy sytuacyjno-wysokościowej do celów projektowych za kwotę 3 000,00 zł
- Wniosek o umorzenie pożyczki z Wojewódzkiego Funduszy Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej złożony w dniu 13.05.2013 r.
- Pozytywna opinia Rady Nadzorczej Wojewódzkiego Funduszy Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej z dn. 24.06.2013 r. dla wniosku o umorzenie pożyczki 83/OA/P/2009 r.
- Podpisanie umowy U13014/09083 w dn. 05.08.2013 r. o umorzenie 40,00 % pożyczki nr 83/OA/P/2009 z dn. 02.11.20009 r. z warunkiem przekazania kwoty umorzenia na realizację ww. zadania.
W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego został wyłoniony wykonawca zadania – Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe BROMAST Bronisława Stiller.