OS 04 2
ze szczegółowym opisem podusługi świadczonej
w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa
Starostwa Powiatowego w Pabianicach
Zmiana decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu
Podstawy prawne
- art. 115a ust. 7 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2017 r. poz. 519 z późn. zmianami),
Decyzja o dopuszczalnym poziomie hałasu może ulec zmianie w przypadku:
- uchwalenia lub utraty mocy obowiązującej miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dotyczącego terenów objętych oddziaływaniem hałasu z zakładu,
- zmiany faktycznego zagospodarowania i wykorzystania nieruchomości, na które oddziałuje hałas, nieobjętych miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego,
- zmiany obowiązujących dopuszczalnych poziomów hałasu.
Tryb odwoławczy
Od decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi za pośrednictwem Starosty Pabianickiego w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.
Opłaty:
Opłatę należy wnieść na konto depozytowe Starostwa Powiatowego w Pabianicach:
Bank PKO BP 55 10203437 0000110200788109
lub bezpośrednio w kasie Starostwa Powiatowego w Pabianicach.
Termin załatwiania:
do 1 miesiąca, w sprawach skomplikowanych do 2 miesięcy.
Informacje dodatkowe:
Sprawa załatwiana jest w Wydziale Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa, ul. Partyzancka 56 w Pabianicach. Wnioski należy składać w sekretariacie Wydziału, pokój nr 6.