KT 0214
ze szczegółowym opisem podusługi świadczonej
w Wydziale Komunikacji i Transportu
Starostwa Powiatowego w Pabianicach
Wyrejestrowanie pojazdu z powodu udokumentowanej trwałej i zupełnej utraty
Miejsce załatwienia sprawy
Starostwo Powiatowe w Pabianicach, ul. Piłsudskiego 2, budynek D.
Wymagane dokumenty
- wniosek
- dokument potwierdzający trwałą i zupełną utratę posiadania pojazdu, dowód rejestracyjny,
- tablice rejestracyjne
- dokument potwierdzający wniesienie opłaty, o której mowa w art. 79 ust. 5 ustawy;
Do wglądu
Oryginał dowodu osobistego lub/i zaświadczenia o zameldowaniu;
Opłaty
- 10,00 zł – opłata skarbowa
Opłaty należy dokonać w kasie Starostwa Powiatowego w Pabianicach lub na konta bankowe:
Opłaty ewidencyjne i skarbowe: 55102034370000110200788109
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym ( t.j. Dz. U. z 2012 poz. 1137 z późn. zm.);
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów - (Dz. U. 2014, poz. 1522),
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 września 2003 r. w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach (t.j. Dz. U. 2014, poz. 1727),
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz. U. 2015, poz. 783);
- Kodeks postępowania administracyjnego z dnia 14 czerwca 1960 r. (t.j. Dz. U 2013, poz. 267).
Tryb odwoławczy:
Od decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Łodzi za pośrednictwem Starosty Pabianickiego w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.