Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Pabianicach udziela pomocy wyłącznie mieszkańcom powiatu pabianickiego. Mieszkańcy innych powiatów/miast na prawach powiatów mogą uzyskać pomoc rzecznika konsumentów w swoim powiecie/mieście. Dane teleadresowe właściwego rzecznika należy ustalić w starostwie powiatowym lub urzędzie miasta na terenie którego zamieszkuje konsument. Dane te można również znaleźć na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl
Wypełniony i podpisany wniosek należy złożyć w Biurze Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Pabianicach w budynku „B” wejście II pokój 46 Starostwa Powiatowego
w Pabianicach, ul. Piłsudskiego 2. W przypadku braku możliwości dostarczenia wniosku wraz z niezbędnymi dokumentami pod wskazany adres, prosimy o wypełnienie, podpisanie
i zeskanowanie wniosku, a następnie przesłanie na adres: ejablonska@powiat.pabianice.pl; mmichlewska@powiat.pabianice.pl.