W dniu 27 kwietnia 2017 r. (czwartek) na godz. 10:00 w „Sali Kominkowej” Starostwa Powiatowego w Pabianicach, ul. Piłsudskiego 2, odbędzie sie XXXV Sesja Rady Powiatu Pabianickiego.
Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie obrad XXXV Sesji Rady Powiatu Pabianickiego.
2. Przyjęcie protokołu z XXXIV Sesji Rady Powiatu Pabianickiego.
3. Powołanie Komisji Uchwał i Wniosków.
4. Informacja Starosty o pracach Zarządu w okresie między sesjami.
5. Udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych z poprzednich sesji.
6. Interpelacje i zapytania radnych.
7. Informacja o stanie bezpieczeństwa sanitarnego powiatu pabianickiego za rok 2016.
8. Przyjęcie uchwał w sprawie:
a) zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Pabianickiego na lata 2017 – 2022,
b) zmian budżetu Powiatu Pabianickiego na 2017 rok,
c) zamieniająca Uchwałę Nr XXVI/189/16 Rady Powiatu Pabianickiego z dnia 25 sierpnia
2016 roku w sprawie współpracy Powiatu Pabianickiego z Gminą Ksawerów w zakresie
zadania publicznego realizowanego w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą „Program
rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019”,
d) utworzenia przez Powiat Pabianicki wspólnie z innymi jednostkami samorządu terytorialnego
Stowarzyszenia na rzecz powstania drogi ekspresowej S 14 o nazwie „TAK dla S14”,
e) udzielenia pomocy finansowej Gminie Lutomiersk przy realizacji zadania publicznego pod
nazwą „Niesienie pomocy środowisku i ludziom w stanie nagłego zagrożenia – zakup sprzętu
zapewniającego lepszą gotowość bojową oraz sprzętu do działań gaśniczych dla Gminy
Lutomiersk”,
f) wyrażenia zgody na aplikowanie o dofinansowanie zadania pn. „Ekozakątek – pracownia
ekologiczna w Zespole Szkół Nr 2 w Pabianicach”,
g) wyrażenia zgody na nabycie nieruchomości zabudowanej,
h) likwidacji Liceum Ogólnokształcącego im. ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego Prymasa
1000-lecia w Konstantynowie Łódzkim, ul. Kilińskiego 75,
i) przyjęcia Oceny Zasobów Pomocy Społecznej w Powiecie Pabianickim,
j) zmiany uchwały w sprawie ustalenia składu osobowego komisji stałych.
9. Udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
10. Informacje, komunikaty i oświadczenia radnych.
11. Zamknięcie obrad XXXV Sesji RPP.