Zwracamy się do Państwa z prośbą o wypełnienie anonimowej ankietyzgodnie z Państwa wiedzą i doświadczeniami nabytymi w trakcie załatwiania spraw w Starostwie Powiatowym w Pabianicach.
Podstawowym celem badania satysfakcji klienta jest uzyskanie informacji w zakresie określenia jakości obsługi klientów w Starostwie Powiatowym w Pabianicach.
Informacje w ten sposób pozyskane zostaną wykorzystane do doskonalenia naszych usług w celu zwiększenia Państwa zadowolenia.
Ankiety są dostępne do wypełnienia w formie papierowej w:
siedzibie Starostwa Powiatowego przy ul. Piłsudskiego 2 w Pabianicach:
• bud. A parter – naprzeciw okna informacyjnego
• bud. B wejście I – naprzeciw Wydziału Infrastruktury Społecznej i Spraw Obywatelskich
• bud. B wejście II – obok wejścia do Wydziału Dróg i Mostów
• bud. C piętro I – obok Sekretariatu Wydziału Architektury i Budownictwa
• bud. D parter – naprzeciw kasy w Wydziale Komunikacji i Transportu
oddziale pozamiejscowym Wydziału Geodezji i Kartografii Starostwa Powiatowego przy ul. Kościuszki 25 w Pabianicach:
parter – korytarz
oddziale pozamiejscowym Wydziału Architektury i Budownictwa - budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Zgierskiej 2 w Konstantynowie Łódzkim:
piętro I - pok. 14
Ankiety są dostępne do wypełnienia w formie elektronicznej na stronie podmiotowej urzędu w zakładce Badanie Satysfakcji Klienta
- http://powiat.pabianice.pl/badanie
Badanie satysfakcji klienta
Archiwum
03 Sie 2015, PonData publikacji, 03 Sie 2015, Pon
Concept INTERMEDIAAutor, Concept INTERMEDIA 6Ilość wyświetleń, 6