W listopadzie 2021 r. do Wydziału wpłynęło 296 wniosków i pism prowadzono 304 postępowań administracyjnych, w tym:
- wydano 84 decyzje,
- dokonano 220 uzgodnienia obejmujące:
-wydanie kart wędkarskich - 2 ,
- rejestracja jachtów i innych jedn. pływających o dł. do 24m - 3
- uzgodnienie decyzji o warunkach zabudowy – 14
- opiniowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego - 7
- uzgodnienie projektów budowlanych pod względem ochrony środowiska na naradzie koordynacyjnej ZUDP - 52
- zgłoszono projekty robót geologicznych oraz dokumentacji geologiczno-inżynierskich i hydrogeologicznych - 2
- wydano 123 zaświadczenia dotyczące objęcia działki uproszczonym planem urządzania lasów,
- wypisy z upul- 3
- przyjęto 2 zgłoszenia instalacji, z których emisja nie wymaga pozwolenia
- przyjęto 11zgłoszenia wyznaczania i cechowania drewna, wydano 15 świadectw legalności pozyskania drewna. Pozyskano: 57,3 m3 drewna stosowego iglastego, 47,38 m3 dłużycowego iglastego, 55,22 m3 stosowego liściastego, 15,28 m3 dłużycowego liściastego, prace przeprowadzono na 20 działkach o powierzchni zabiegów 19,06 ha; przejazd samochodem prywatnym 438 km
- przygotowano wnioski o przekazanie środków na indywidualne konta w związku z wypłatą ekwiwalentów
- Wyrażono zgodę na wycięcie 47 drzew, nakazano nasadzenia zastępcze – 70
- Pobrano:
- opłatę skarbową w wysokości 513 zł,
- za rejestrację łodzi do 24 m – 240 zł
- karty wędkarskie - 20 zł