Szablon S@M 3 - www.nowa.powiat.pabianice.pl

top news port mapa info mstr galp
naglowek.jpg bc8488d395bd78b8051280e05a2433b0
Gminy Powiatu Pabianickiego
L Sesja Rady Powiatu Pabianickiego
Opublikowano: 19.04.2018, Wojciech Goss
ZAWIADOMIENIE

Działając na podstawie art. 15 ust.1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1868, z 2018 r. poz. 130), zwołuję
na dzień 26 kwietnia (czwartek) na godz. 9 00
w „Sali Kominkowej” Starostwa Powiatowego w Pabianicach, ul. Piłsudskiego 2 

L Sesję Rady Powiatu Pabianickiego



Porządek obrad: 

  • 1. Otwarcie obrad L Sesji Rady Powiatu Pabianickiego.
  • 2. Przyjęcie protokołów z:
    • XLVIII Sesji Rady Powiatu Pabianickiego,
    • XLIX Sesji Rady Powiatu Pabianickiego.
  • 3. Powołanie Komisji Uchwał i Wniosków.
  • 4. Informacja Starosty o pracach Zarządu w okresie między sesjami.
  • 5. Udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych z poprzedniej sesji.
  • 6. Interpelacje i zapytania radnych.
  • 7. Przyjęcie uchwał w sprawie:
    • a) zmieniająca uchwałę w sprawie podziału Powiatu Pabianickiego na okręgi wyborcze, ustalenia ich granic i numerów oraz liczby radnych wybieranych w każdym okręgu,
    • b) zmian budżetu Powiatu Pabianickiego na 2018 rok,
    • c) przyjęcia oceny zasobów pomocy społecznej w Powiecie Pabianickim,
    • d) wyrażenia zgody na aplikowanie o dofinansowanie zadania „ Bądź z naturą za pan brat ” projekt realizowany w Zespole Szkół Specjalnych nr 4 im. Marii Grzegorzewskiej w Konstantynowie Łódzkim, ul. Zgierska 10,
    • e) wyrażenia zgody na aplikowanie o dofinansowanie zadania „ Ekopracownia pod chmurką zielony zakątek” projekt realizowany w Zespole Szkół Specjalnych nr 5 im. Marii Konopnickiej w Pabianicach, ul. Pułaskiego 32,
    • f) powierzenia prowadzenia zadania publicznego z zakresu zarządu drogami powiatowymi,
    • g) szczególnych zasad udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru zajęć nauczycielom, którym powierzono stanowiska kierownicze oraz określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru zajęć niektórych nauczycieli w szkołach lub placówkach, dla których organem prowadzącym jest Powiat Pabianicki oraz szczegółowych zasad zwalniania od obowiązku realizacji tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych,
    • h) stwierdzenia przekształcenia dotychczasowej Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Zespole Szkół nr 1 im. Jana Kilińskiego w Pabianicach w Branżową Szkołę I stopnia,
    • i) stwierdzenia przekształcenia dotychczasowej Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Zespole Szkół nr 2 im. prof. Janusza Groszkowskiego w Pabianicach w Branżową Szkołę I stopnia,
    • j) stwierdzenia przekształcenia dotychczasowej Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Zespole Szkół nr 3 im. Legionistów Miasta Pabianic w Pabianicach w Branżową Szkołę I stopnia,
    • k) stwierdzenia przekształcenia dotychczasowej Zasadniczej Szkoły Zawodowej Specjalnej w Zespole Szkół Specjalnych nr 5 im. Marii Konopnickiej w Pabianicach w Branżową Szkołę Specjalną I stopnia,
    • l) rozpatrzenia skargi.
  • 8. Udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych.
  • 9. Informacje, komunikaty i oświadczenia radnych.
  • 10. Zamknięcie obrad L Sesji RPP
Wyślij link mailem
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
starostwo_tv.jpg 84026ecc22046aadf30d1a894114c7ef
fb1.png 03d7b4b35ddad37843207ac5c370c6fa
z życia powiatu 555.jpg 9c098598dc273eca283ff9f8a3c8f4d8
kolejka big2.jpg af95ae9206d2263a5b6de4d09a8c3d76
baner_prawko1.jpg 921abaa58b6b473105dcf6bed12fba36
baner_dowod1.jpg 9ba5d6a6943852d227c5ee1a031f574a
opp23.png e533c0fccb71841537bc7b9acaadbba7
ban_npp.png 80629d43425ac2a91f3b6b7c37564423
ban-2.png 1240c575da3f980bdc1a889bcb023652
cyfrowy_powiat.jpg 0edbe9be11c6013b1ee31aebebf0df78
dla Ukrainy 1.png 01b75c2821cb973dc74c731daee9f270
ochrona_powietrza.png b41ac98d8b5d800952a5fe3915d423fe
fundusze_celowe.png 1978c890bc37f0b2c159e2aa9839356c
Starostwo Powiatowe w Pabianicach
95-200 Pabianice, ul. Piłsudskiego 2 tel.: (42) 225-40-00 / fax: (42) 215-91-66 powiat@powiat.pabianice.pl Archiwum portalu 2008-2015 Deklaracja dostępności
Godziny pracy Urzędu:
Poniedziałek: 8:00 - 16:00
Wtorek: 8:00 - 17:00
Środa: 8:00 - 16:00
Czwartek: 8:00 - 16:00
Piątek: 8:00 - 15:00
Obsługa w Wydziale Komunikacji i Transportu:
Poniedziałek: 8:00 - 15:00
Wtorek: 9:00 - 16:30
Środa: 8:00 - 15:00
Czwartek: 8:00 - 15:00
Piątek: 8:00 - 14:30
kolejka.png afe3d33c3a72179a32386d6985bd45ac