Szablon S@M 3 - www.nowa.powiat.pabianice.pl

top news port mapa info mstr galp
3.jpg 52ab8a64561bed181e1c141e55c32ee8
Gminy Powiatu Pabianickiego
GK-04. Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków w wyniku prowadzenia postępowania administracyjnego
Opublikowano: 12.10.2017, Wojciech Goss

GK-04

Karta wydziału
Z wykazem usług świadczących
w Wydziale Geodezji i Kartografii
Starostwa Powiatowego w Pabianicach

Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków w wyniku prowadzenia postępowania administracyjnego

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 17 maja 1989 roku Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (Dz.U. 2020 poz.276 z późniejszymi zmianami)
  2. Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2019 r. poz.393)
  3. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1298 z późniejszymi zmianami)

Miejsce załatwienia sprawy

Wydział Geodezji i Kartografii – ul. Kościuszki 25, parter, pokój 1D,

Forma wnoszenia

Złożenie wniosku w formie pisemnej i innych dokumentów w oparciu, o które nastąpi aktualizacja ewidencji gruntów i budynków. Wzory wniosków dostępne są:

  • w siedzibie Wydziału Geodezji i Kartografii
  • na stronie internetowej (forma elektroniczna) do pobrania poniżej
    • Zgłoszenie zmiany w ewidencji gruntów i budynków GK-04 (pdf)

Wymagane dokumenty

Wniosek właściciela gruntów.

Opłata

Zwolnione z opłat.

Forma załatwienia sprawy

Wszczęcie postępowania i załatwienie sprawy poprzez wydanie decyzji administracyjnej

Termin załatwienia sprawy

Sprawy załatwia się bez zbędnej zwłoki, sprawy wymagające wyjaśnienia załatwia się nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.

Tryb odwoławczy

Odwołanie od decyzji administracyjnej do wojewódzkiego inspektora nadzoru geodezyjnego i kartograficznego.

Informacje dodatkowe

Brak.

Wyślij link mailem
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
starostwo_tv.jpg 1f7d9fd2b264937bf25bd864e8703c18
fb1.png 15f787c5b39692af7ce5f439ecf76f7c
z życia powiatu 555.jpg 3f25e5a1bc9633e10ba207cf27062e71
kolejka big2.jpg 3bc1ae100d5514022f90bf6dbdb2802b
baner_prawko1.jpg ec1a0300633577c82713759e03bf3303
baner_dowod1.jpg 8ed336e57de45d968d3287531196cf4e
opp23.png 4a10fed15ee4d6d82353859576b8498d
ban_npp.png c82875bdac556a02ec39ebe0caa445f4
ban-2.png d0700b11a243d0b16b84c1e814222526
cyfrowy_powiat.jpg 822f72841b1714d4769de1e062527e4c
dla Ukrainy 1.png 453de64f30fc6e8099ac3490881d4781
Starostwo Powiatowe w Pabianicach
95-200 Pabianice, ul. Piłsudskiego 2 tel.: (42) 225-40-00 / fax: (42) 215-91-66 powiat@powiat.pabianice.pl Archiwum portalu 2008-2015 Deklaracja dostępności
Godziny pracy Urzędu:
Poniedziałek: 8:00 - 16:00
Wtorek: 8:00 - 17:00
Środa: 8:00 - 16:00
Czwartek: 8:00 - 16:00
Piątek: 8:00 - 15:00
Obsługa w Wydziale Komunikacji i Transportu:
Poniedziałek: 8:00 - 15:00
Wtorek: 9:00 - 16:30
Środa: 8:00 - 15:00
Czwartek: 8:00 - 15:00
Piątek: 8:00 - 14:30
kolejka.png d0ec88f9ba9bf53ae196f88acd00de22