Szablon S@M 3 - www.nowa.powiat.pabianice.pl

top news port mapa info mstr galp
naglowek.jpg 766359603c5bcd872fc3d19865357a2f
Gminy Powiatu Pabianickiego
GK-04. Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków w wyniku prowadzenia postępowania administracyjnego
Opublikowano: 12.10.2017, Wojciech Goss

GK-04

Karta wydziału
Z wykazem usług świadczących
w Wydziale Geodezji i Kartografii
Starostwa Powiatowego w Pabianicach

Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków w wyniku prowadzenia postępowania administracyjnego

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 17 maja 1989 roku Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (Dz.U. 2023 poz. 1752 z późniejszymi zmianami)
  2. Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2024 r. poz. 219 z późniejszymi zmianami)
  3. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572 z późniejszymi zmianami)

Miejsce załatwienia sprawy

Wydział Geodezji i Kartografii – ul. Kościuszki 25, piętro I, pokój 6.

Forma wnoszenia

Złożenie wniosku w formie pisemnej i innych dokumentów w oparciu, o które nastąpi aktualizacja ewidencji gruntów i budynków. Wzory wniosków dostępne są:

  • w siedzibie Wydziału Geodezji i Kartografii
  • na stronie internetowej (forma elektroniczna) do pobrania poniżej
    • Zgłoszenie zmiany w ewidencji gruntów i budynków GK-04 (pdf)

Wymagane dokumenty

Wniosek właściciela gruntów.

Opłata

Zwolnione z opłat.

Forma załatwienia sprawy

Wszczęcie postępowania i załatwienie sprawy poprzez wydanie decyzji administracyjnej

Termin załatwienia sprawy

Sprawy załatwia się bez zbędnej zwłoki, sprawy wymagające wyjaśnienia załatwia się nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.

Tryb odwoławczy

Odwołanie od decyzji administracyjnej do wojewódzkiego inspektora nadzoru geodezyjnego i kartograficznego.

Informacje dodatkowe

Brak.

Wyślij link mailem
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
starostwo_tv.jpg 05e98812976cba4865fce1ffb538b561
fb1.png dbe8b35f6ae83d62d0cbd32c1b2bda05
z życia powiatu 555.jpg c1ffd3d61db6ec358eb19dfd72447680
kolejka big2.jpg bfb3fb5a0ddf2f60cc86f56bf0cb56a6
baner_prawko1.jpg ab6c231dab727955a6665e1ed4101257
baner_dowod1.jpg a1316b6ba9f6a01dd4bc9a64ebb6ab87
opp23.png a889f92567cb246fe4baabbd9b75b297
ban_npp.png f13daa5b94a6fe88abc297eaae4893ab
ban-2.png 830e3b593d8135cbb332459a35f7064d
cyfrowy_powiat.jpg 085a31db1d8782d8830ac0b2576aa318
dla Ukrainy 1.png 34ad541531c4f07bb5fb6b75a4a87951
ochrona_powietrza.png 7a1b64384323eed1e6ac2cf84174d62d
fundusze_celowe.png 83b3e55a9b3f181d1921bdcb0ffd3420
Starostwo Powiatowe w Pabianicach
95-200 Pabianice, ul. Piłsudskiego 2 tel.: (42) 225-40-00 / fax: (42) 215-91-66 powiat@powiat.pabianice.pl Archiwum portalu 2008-2015 Deklaracja dostępności
Godziny pracy Urzędu:
Poniedziałek: 8:00 - 16:00
Wtorek: 8:00 - 17:00
Środa: 8:00 - 16:00
Czwartek: 8:00 - 16:00
Piątek: 8:00 - 15:00
Obsługa w Wydziale Komunikacji i Transportu:
Poniedziałek: 8:00 - 15:00
Wtorek: 9:00 - 16:30
Środa: 8:00 - 15:00
Czwartek: 8:00 - 15:00
Piątek: 8:00 - 14:30
kolejka.png ff7fbd9062f1b01e16f1ab1691a15d39