Szablon S@M 3 - www.nowa.powiat.pabianice.pl

top news port mapa info mstr galp
ban-5.jpg 17cc4a6f8b5cc7ddd359f86e95d59c1c
Gminy Powiatu Pabianickiego
GK-04. Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków w wyniku prowadzenia postępowania administracyjnego
Opublikowano: 12.10.2017, Wojciech Goss

GK-04

Karta wydziału
Z wykazem usług świadczących
w Wydziale Geodezji i Kartografii
Starostwa Powiatowego w Pabianicach

Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków w wyniku prowadzenia postępowania administracyjnego

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 17 maja 1989 roku Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (Dz.U. 2020 poz.276 z późniejszymi zmianami)
  2. Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2019 r. poz.393)
  3. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1298 z późniejszymi zmianami)

Miejsce załatwienia sprawy

Wydział Geodezji i Kartografii – ul. Kościuszki 25, parter, pokój 1D,

Forma wnoszenia

Złożenie wniosku w formie pisemnej i innych dokumentów w oparciu, o które nastąpi aktualizacja ewidencji gruntów i budynków. Wzory wniosków dostępne są:

  • w siedzibie Wydziału Geodezji i Kartografii
  • na stronie internetowej (forma elektroniczna) do pobrania poniżej
    • Zgłoszenie zmiany w ewidencji gruntów i budynków GK-04 (pdf)

Wymagane dokumenty

Wniosek właściciela gruntów.

Opłata

Zwolnione z opłat.

Forma załatwienia sprawy

Wszczęcie postępowania i załatwienie sprawy poprzez wydanie decyzji administracyjnej

Termin załatwienia sprawy

Sprawy załatwia się bez zbędnej zwłoki, sprawy wymagające wyjaśnienia załatwia się nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.

Tryb odwoławczy

Odwołanie od decyzji administracyjnej do wojewódzkiego inspektora nadzoru geodezyjnego i kartograficznego.

Informacje dodatkowe

Brak.

Wyślij link mailem
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
starostwo_tv.jpg 6de49512d71e022b1363066ba1d99132
fb1.png cfce9994b39b211b0611efe957bdbcb1
z życia powiatu 555.jpg 401b66f693a34893fb4582752a73eee7
kolejka big2.jpg 13839563f98ec081d63c21becf141dc2
baner_prawko1.jpg 1205b4461414970b2a1d9875005e14fe
baner_dowod1.jpg 1b76efde54324eca51808bf342dd790c
opp23.png b808405b4475763b5e67a4a781096936
ban_npp.png ff350ff78eb6cff502418b8f8b68aed7
ban-2.png f4784677af954ff09d41edeb88dbc065
cyfrowy_powiat.jpg 7ea7128df2ea28328e995886dc599cf4
dla Ukrainy 1.png bf10c00bd8ee1498b889e51fc09e4bec
ochrona_powietrza.png 30845ec779cfd0818efbb6a680c8d554
fundusze_celowe.png 4638a585e8bf83b6fe4e82cf8a807832
Starostwo Powiatowe w Pabianicach
95-200 Pabianice, ul. Piłsudskiego 2 tel.: (42) 225-40-00 / fax: (42) 215-91-66 powiat@powiat.pabianice.pl Archiwum portalu 2008-2015 Deklaracja dostępności
Godziny pracy Urzędu:
Poniedziałek: 8:00 - 16:00
Wtorek: 8:00 - 17:00
Środa: 8:00 - 16:00
Czwartek: 8:00 - 16:00
Piątek: 8:00 - 15:00
Obsługa w Wydziale Komunikacji i Transportu:
Poniedziałek: 8:00 - 15:00
Wtorek: 9:00 - 16:30
Środa: 8:00 - 15:00
Czwartek: 8:00 - 15:00
Piątek: 8:00 - 14:30
kolejka.png 57278a3653c3446409791e1c8f41a771