Szablon S@M 3 - www.nowa.powiat.pabianice.pl

top news port mapa info mstr galp
ban-6.jpg 0a727ce4ed121dd63497061949cbdd84
Gminy Powiatu Pabianickiego
GK-04. Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków w wyniku prowadzenia postępowania administracyjnego
Opublikowano: 12.10.2017, Wojciech Goss

GK-04

Karta wydziału
Z wykazem usług świadczących
w Wydziale Geodezji i Kartografii
Starostwa Powiatowego w Pabianicach

Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków w wyniku prowadzenia postępowania administracyjnego

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2016 r. poz.1629 z późniejszymi zmianami).
  2. Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2016 r. poz. 1034).
  3. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2017 r. poz. 1257)

Miejsce załatwienia sprawy

Wydział Geodezji i Kartografii – ul. Kościuszki 25, parter, pokój 1D,

Forma wnoszenia

Złożenie wniosku w formie pisemnej i innych dokumentów w oparciu, o które nastąpi aktualizacja ewidencji gruntów i budynków. Wzory wniosków dostępne są:

  • w siedzibie Wydziału Geodezji i Kartografii
  • na stronie internetowej (forma elektroniczna) do pobrania poniżej
    • Zgłoszenie zmiany w ewidencji gruntów i budynków GK-04 (pdf)

Wymagane dokumenty

Wniosek właściciela gruntów.

Opłata

Zwolnione z opłat.

Forma załatwienia sprawy

Wszczęcie postępowania i załatwienie sprawy poprzez wydanie decyzji administracyjnej

Termin załatwienia sprawy

Sprawy załatwia się bez zbędnej zwłoki, sprawy wymagające wyjaśnienia załatwia się nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane – nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania.

Tryb odwoławczy

Odwołanie od decyzji administracyjnej do wojewódzkiego inspektora nadzoru geodezyjnego i kartograficznego.

Informacje dodatkowe

Brak.

Wyślij link mailem
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
1proc.jpg ad82b75d277918d303ab1022c953d784
kolejka big2.jpg b74893066514579f5dbe504d21fb770f
baner_prawko1.jpg 5acf374872c7cc144fa8ccae8ff03f29
baner_dowod1.jpg fb5f6548f8c83dff282bcf69a9dcc0b9
ban-1.png 38aa5c861deb86c7fa3d215976f02891
ban-2.png 490509276d18441508276b89b0af948c
ban-5.png c277039adb29387e8fc28aaaccbeec9d
Starostwo Powiatowe w Pabianicach
95-200 Pabianice, ul. Piłsudskiego 2 tel.: (42) 225-40-00 / fax: (42) 215-91-66 powiat@powiat.pabianice.pl Archiwum portalu 2008-2015
Godziny pracy Urzędu:
Poniedziałek: 8:00 - 16:00
Wtorek: 8:00 - 17:00
Środa: 8:00 - 16:00
Czwartek: 8:00 - 16:00
Piątek: 8:00 - 15:00
Obsługa w Wydziale Komunikacji i Transportu:
Poniedziałek: 8:00 - 15:00
Wtorek: 9:00 - 17:00
Środa: 8:00 - 15:00
Czwartek: 8:00 - 15:00
Piątek: 8:00 - 14:30
kolejka.png 6d293b9791b05a65dd0f22f042d7bc0b