Szablon S@M 3 - www.nowa.powiat.pabianice.pl

top news port mapa info mstr galp
1.jpg 7d0f5dd3c821e198e118c08c0e50452a
Gminy Powiatu Pabianickiego
GK-03. Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków poprzez wprowadzenia udokumentowanych zmian
Opublikowano: 12.10.2017, Wojciech Goss

GK-03

Karta wydziału
Z wykazem usług świadczących
w Wydziale Geodezji i Kartografii
Starostwa Powiatowego w Pabianicach

Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków poprzez wprowadzenia udokumentowanych zmian

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 17 maja 1989 roku Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (Dz.U. 2023 poz. 1752 z późniejszymi zmianami)
  2. Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2024 r. poz. 219 z późniejszymi zmianami)

Miejsce załatwienia sprawy

Wydział Geodezji i Kartografii – ul. Kościuszki 25, parter, piętro I, pokój 6,

Forma wnoszenia

Złożenie wniosku w formie pisemnej. Wzory wniosków dostępne są:

  • w siedzibie Wydziału Geodezji i Kartografii w pokoju 6
  • na stronie internetowej (forma elektroniczna) do pobrania poniżej
    • wniosek o aktualizację ewidencji gruntów i budynków GK-03.1 (pdf)
    • wniosek o aktualizację egib na podst umowy dzierżawy GK-03.2 (pdf)

Wymagane dokumenty

Wniosek właściciela gruntów i inne otrzymane od odpowiednich organów, urzędów i instytucji (wymienionych w art. 23 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne) dokumenty uprawniające do wprowadzenia znam w bazie danych ewidencji gruntów i budynków

Opłata

Zwolnione z opłat.

Forma załatwienia sprawy

Wszczęcie postępowania i załatwienie sprawy poprzez wydanie decyzji administracyjnej

Termin załatwienia sprawy

Aktualizacji operatu ewidencyjnego dokonuje się niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania dokumentów.

Tryb odwoławczy

Czynność materialno-techniczna, brak odwołania.

Informacje dodatkowe

Brak.

Wyślij link mailem
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
starostwo_tv.jpg cb5838577994d1e77fa61af7d095b3bc
fb1.png 4aba6d80129dcd3b13766c597769da0a
z życia powiatu 555.jpg bf0b7e65093444c2fbbd9eae7882e1ce
kolejka big2.jpg 851320d8cbebc28d9a169855c90739ea
baner_prawko1.jpg 80f4f574a6c51d3e4f7c5df88f869e32
baner_dowod1.jpg a31b28a69729d9a2e795e9928eba6b48
opp23.png 9f8513b584d81c8ed14aef8c61bf03c3
ban_npp.png fe8f9caef14c03a614bfc0767ba8b224
ban-2.png d89e010fbd800d96dd6a67feb321e618
cyfrowy_powiat.jpg 6485f70231fdbe7623f620e80dfb3636
dla Ukrainy 1.png 5c43c9cb076849a67bf53d43a7e8c004
ochrona_powietrza.png b127a4831a9d1e3efb4a5991906caa5c
fundusze_celowe.png dad4ff6b0ac07990a699c84d2c8ea80a
Starostwo Powiatowe w Pabianicach
95-200 Pabianice, ul. Piłsudskiego 2 tel.: (42) 225-40-00 / fax: (42) 215-91-66 powiat@powiat.pabianice.pl Archiwum portalu 2008-2015 Deklaracja dostępności
Godziny pracy Urzędu:
Poniedziałek: 8:00 - 16:00
Wtorek: 8:00 - 17:00
Środa: 8:00 - 16:00
Czwartek: 8:00 - 16:00
Piątek: 8:00 - 15:00
Obsługa w Wydziale Komunikacji i Transportu:
Poniedziałek: 8:00 - 15:00
Wtorek: 9:00 - 16:30
Środa: 8:00 - 15:00
Czwartek: 8:00 - 15:00
Piątek: 8:00 - 14:30
kolejka.png 3cd09f165663e36563b575982196991f