Szablon S@M 3 - www.nowa.powiat.pabianice.pl

top news port mapa info mstr galp
2.jpg d25af9ca614752ba13c2dbd9ffc0a2b3
Gminy Powiatu Pabianickiego
GK-03. Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków poprzez wprowadzenia udokumentowanych zmian
Opublikowano: 12.10.2017, Wojciech Goss

GK-03

Karta wydziału
Z wykazem usług świadczących
w Wydziale Geodezji i Kartografii
Starostwa Powiatowego w Pabianicach

Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków poprzez wprowadzenia udokumentowanych zmian

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 17 maja 1989 roku Prawo Geodezyjne i Kartograficzne (Dz.U. 2020 poz.276 z późniejszymi zmianami)
  2. Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2019 r. poz.393)

Miejsce załatwienia sprawy

Wydział Geodezji i Kartografii – ul. Kościuszki 25, parter, pokój 1D,

Forma wnoszenia

Złożenie wniosku w formie pisemnej. Wzory wniosków dostępne są:

  • w siedzibie Wydziału Geodezji i Kartografii w pokoju 1D
  • na stronie internetowej (forma elektroniczna) do pobrania poniżej
    • wniosek o aktualizację ewidencji gruntów i budynków GK-03.1 (pdf)
    • wniosek o aktualizację egib na podst umowy dzierżawy GK-03.2 (pdf)

Wymagane dokumenty

Wniosek właściciela gruntów i inne otrzymane od odpowiednich organów, urzędów i instytucji (wymienionych w art. 23 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne) dokumenty uprawniające do wprowadzenia znam w bazie danych ewidencji gruntów i budynków

Opłata

Zwolnione z opłat.

Forma załatwienia sprawy

Wszczęcie postępowania i załatwienie sprawy poprzez wydanie decyzji administracyjnej

Termin załatwienia sprawy

Aktualizacji operatu ewidencyjnego dokonuje się niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania dokumentów.

Tryb odwoławczy

Czynność materialno-techniczna, brak odwołania.

Informacje dodatkowe

Brak.

Wyślij link mailem
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
starostwo_tv.jpg 664bc71cc3db73fe5b97d2d9bc3ea737
fb1.png 66904a1fd3087dd6093a8faf9de315a0
z życia powiatu 555.jpg 5928d3e53d18425e2fa86b6faeb13e5a
kolejka big2.jpg fda621db343531de549e5cddbcdb4d2d
baner_prawko1.jpg 9abac9c2db22cedba540831f684b0326
baner_dowod1.jpg 12270eb623e8dec83857b7bd563fa532
opp23.png cffcb11bb8c57ec35498ee7586737d16
ban_npp.png b4e88572b6b4cb3c8caeb838cafbd797
ban-2.png 5fbe251901968d41cd8f5fcc7b22a0fb
cyfrowy_powiat.jpg 830be69136dc0c53cfac98b0571636b8
dla Ukrainy 1.png 8533522bcf51577c1940b3acc6f1c6ce
ochrona_powietrza.png 680d3a5b60b84b27da0ccf249edc6482
fundusze_celowe.png 624c5bd2646cafe3340938645ffa7a6d
Starostwo Powiatowe w Pabianicach
95-200 Pabianice, ul. Piłsudskiego 2 tel.: (42) 225-40-00 / fax: (42) 215-91-66 powiat@powiat.pabianice.pl Archiwum portalu 2008-2015 Deklaracja dostępności
Godziny pracy Urzędu:
Poniedziałek: 8:00 - 16:00
Wtorek: 8:00 - 17:00
Środa: 8:00 - 16:00
Czwartek: 8:00 - 16:00
Piątek: 8:00 - 15:00
Obsługa w Wydziale Komunikacji i Transportu:
Poniedziałek: 8:00 - 15:00
Wtorek: 9:00 - 16:30
Środa: 8:00 - 15:00
Czwartek: 8:00 - 15:00
Piątek: 8:00 - 14:30
kolejka.png 75e1f2c69aed375e0007b0c5622f71dd