Szablon S@M 3 - www.nowa.powiat.pabianice.pl

top news port mapa info mstr galp
ban-3.jpg 95abcbf4558e92f75c4606bf986405f0
Gminy Powiatu Pabianickiego
GK-03. Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków poprzez wprowadzenia udokumentowanych zmian
Opublikowano: 12.10.2017, Wojciech Goss

GK-03

Karta wydziału
Z wykazem usług świadczących
w Wydziale Geodezji i Kartografii
Starostwa Powiatowego w Pabianicach

Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków poprzez wprowadzenia udokumentowanych zmian

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2016 r. poz.1629 z późniejszymi zmianami).
  2. Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2016 r. poz. 1034).

Miejsce załatwienia sprawy

Wydział Geodezji i Kartografii – ul. Kościuszki 25, parter, pokój 1D,

Forma wnoszenia

Złożenie wniosku w formie pisemnej. Wzory wniosków dostępne są:

  • w siedzibie Wydziału Geodezji i Kartografii w pokoju 1D
  • na stronie internetowej (forma elektroniczna) do pobrania poniżej
    • wniosek o aktualizację ewidencji gruntów i budynków GK-03.1 (pdf)
    • wniosek o aktualizację egib na podst umowy dzierżawy GK-03.2 (pdf)

Wymagane dokumenty

Wniosek właściciela gruntów i inne otrzymane od odpowiednich organów, urzędów i instytucji (wymienionych w art. 23 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne) dokumenty uprawniające do wprowadzenia znam w bazie danych ewidencji gruntów i budynków

Opłata

Zwolnione z opłat.

Forma załatwienia sprawy

Wszczęcie postępowania i załatwienie sprawy poprzez wydanie decyzji administracyjnej

Termin załatwienia sprawy

Aktualizacji operatu ewidencyjnego dokonuje się niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania dokumentów.

Tryb odwoławczy

Czynność materialno-techniczna, brak odwołania.

Informacje dodatkowe

Brak.

Wyślij link mailem
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
1proc.jpg 4d23349fb633814e2cf732726e96e052
kolejka big2.jpg cadc7fe58b5976dfe3a6ea58eb6ef2de
baner_prawko1.jpg ab5066063900c555ee241e04f1a2e039
baner_dowod1.jpg c36535ce26bdf12db791f3509d7267e9
ban-1.png e8701ca164d973e34c942072f03c09d1
ban-2.png 1ce6c3cbe5617880b68c580d7153e331
ban-5.png 81081cfca35a5553b6660bf4ffd697bd
Starostwo Powiatowe w Pabianicach
95-200 Pabianice, ul. Piłsudskiego 2 tel.: (42) 225-40-00 / fax: (42) 215-91-66 powiat@powiat.pabianice.pl Archiwum portalu 2008-2015
Godziny pracy Urzędu:
Poniedziałek: 8:00 - 16:00
Wtorek: 8:00 - 17:00
Środa: 8:00 - 16:00
Czwartek: 8:00 - 16:00
Piątek: 8:00 - 15:00
Obsługa w Wydziale Komunikacji i Transportu:
Poniedziałek: 8:00 - 15:00
Wtorek: 9:00 - 17:00
Środa: 8:00 - 15:00
Czwartek: 8:00 - 15:00
Piątek: 8:00 - 14:30
kolejka.png 75380d6484776df76858648dc66de16b