Szablon S@M 3 - www.nowa.powiat.pabianice.pl

top news port mapa info mstr galp
ban-6.jpg 8971bbd801575390c514bfca186e5372
Gminy Powiatu Pabianickiego
GG-06. Oddawanie nieruchomości w trwały zarząd
Opublikowano: 20.08.2015, Concept INTERMEDIA

GG-06

Karta wydziału
z wykazem podusług świadczonych
w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami
Starostwa Powiatowego w Pabianicach


Oddawanie nieruchomości w trwały zarząd. 

Podstawa prawna:

Art. 43 – 50 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.). 

Wymagane dokumenty:

wniosek o ustanowienie trwałego zarządu, który powinien zawierać oznaczenie nieruchomości według ewidencji gruntów i katastru nieruchomości, dane wnioskodawcy (nazwa, siedziba, adres), cel na jaki jednostka zamierza wykorzystać nieruchomość. 

Opłaty:

Podania w sprawach o ustanowienie trwałego zarządu zwolnione są z opłaty skarbowej. 

Informacje dodatkowe:

nieruchomość może być oddana w trwały zarząd wyłącznie jednostce organizacyjnej,
trwały zarząd ustanawia się na czas nieoznaczony lub czas oznaczony,
organem odwoławczym od decyzji o ustanowieniu trwałego zarządu, wydanych przez Zarząd Powiatu 
Pabianickiego, dotyczących nieruchomości powiatowych, jest Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Łodzi,

organem odwoławczym od decyzji o ustanowieniu trwałego zarządu, wydanych przez Starostę Pabianickiego wykonującego zadanie z zakresu administracji rządowej, dotyczących nieruchomości Skarbu Państwa, jest Wojewoda Łódzki. 

Sprawa załatwiana w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, wejście C, I piętro, pokój nr 103 (telefon: 42 225 40 58).

Wyślij link mailem
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
1proc.jpg d33aa16dfc0cf0f8d4e9ea9437d2aae8
kolejka big2.jpg 2e5262be1ffcfa4b85a563a4e497e231
baner_prawko1.jpg 14450b6bd1b45c224cefd5ce93a9b7d5
baner_dowod1.jpg 3b6ae63762681455681a4274f17783a5
ban-1.png 0a7656da4579b73d1e98604515ca69a2
ban-2.png 802d26f31d4ac493ad1e2cd2b520d27c
ban-5.png 26b481472f337436d101cb758effc0c2
Starostwo Powiatowe w Pabianicach
95-200 Pabianice, ul. Piłsudskiego 2 tel.: (42) 225-40-00 / fax: (42) 215-91-66 powiat@powiat.pabianice.pl Archiwum portalu 2008-2015
Godziny pracy Urzędu:
Poniedziałek: 8:00 - 16:00
Wtorek: 8:00 - 17:00
Środa: 8:00 - 16:00
Czwartek: 8:00 - 16:00
Piątek: 8:00 - 15:00
Obsługa w Wydziale Komunikacji i Transportu:
Poniedziałek: 8:00 - 15:00
Wtorek: 9:00 - 17:00
Środa: 8:00 - 15:00
Czwartek: 8:00 - 15:00
Piątek: 8:00 - 14:30
kolejka.png 39439ceaa1153e4edab192b342175412