Szablon S@M 3 - www.nowa.powiat.pabianice.pl

top news port mapa info mstr galp
naglowek.jpg ca2f3a5f9ac3bdaf960c5f033f1a2476
Gminy Powiatu Pabianickiego
GG-052. aktualizacja opłat z tytułu trwałego zarządu
Opublikowano: 20.08.2015, Concept INTERMEDIA

GG-052

Karta wydziału
z wykazem podusług świadczonych
w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami
Starostwa Powiatowego w Pabianicach


Aktualizacja opłat z tytułu trwałego zarządu nieruchomości.

Podstawa prawna:

Art. 87 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity: Dz. U. 2010 r. Nr 102 poz. 651 z późn. zm.). 

Wymagane dokumenty:

operat szacunkowy, wykonany przez rzeczoznawcę majątkowego, określający wartość nieruchomości. 

Opłaty:

Postępowanie w sprawach z zakresu aktualizacji opłat z tytułu trwałego zarządu zwolnione są z opłaty skarbowej. 

Informacje dodatkowe:

opłatę z tytułu trwałego zarządu nieruchomości, których właścicielem jest Skarb Państwa, wnosi się bez wezwania z góry za dany rok w terminie do dnia 31 marca na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Pabianicach: 

Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S. A.
Oddział w Pabianicach
72 1020 3437 0000 1702 0078 8091


wysokość opłaty rocznej może być aktualizowana nie częściej niż raz w roku, jeżeli wartość nieruchomości ulegnie zmianie. Aktualizacji dokonuje się z urzędu lub na wniosek trwałego zarządcy, na podstawie wartości nieruchomości określonej przez rzeczoznawcę majątkowego,
aktualizacja opłat z tytułu trwałego zarządu w stosunku do nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa następuje w formie decyzji Starosty Pabianickiego wykonującego zadanie z zakresu administracji rządowej, 
organem odwoławczym od decyzji Starosty Pabianickiego wykonującego zadanie z zakresu administracji rządowej w sprawach aktualizacji opłat z tytułu trwałego zarządu nieruchomości Skarbu Państwa, jest Wojewoda Łódzki,
aktualizacja opłat z tytułu trwałego zarządu w stosunku do nieruchomości stanowiących własność Powiatu Pabianickiego następuje w formie decyzji Zarządu Powiatu Pabianickiego, 

organem odwoławczym od decyzji Zarządu Powiatu Pabianickiego w sprawach aktualizacji opłat z tytułu trwałego zarządu nieruchomości Powiatu Pabianickiego, jest Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Łodzi. 

Sprawa załatwiana w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, wejście C, I piętro, pokój nr 102 (telefon: 42 225 40 58).

Wyślij link mailem
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
starostwo_tv.jpg 21261a47a2461a1bd5f56b95e3b2af11
fb1.png f200557cd28ba35ef449b4dc4f3778ea
z życia powiatu 555.jpg c52f64d5244ca0b4816eeaf45d8141ef
kolejka big2.jpg fcd6aca86ac95d8634c3db780ebb0f9a
baner_prawko1.jpg 01ef665480dd959138b71ea25747a240
baner_dowod1.jpg 3d3d8e4922df50209e4323a074778705
opp23.png 4f7a7b2f12807d38b0660e0fcca149b0
ban_npp.png 1ffd9a6d2acb7b19388659a32089c351
ban-2.png a4e0338e96b71fb276a2c2d3bbb06324
cyfrowy_powiat.jpg b3ec9d19684a62a9677f45b59994f0e0
dla Ukrainy 1.png ab27ba06cf8200bba4b679f8ea11b831
ochrona_powietrza.png 58ea2162fe10deb55e14e67d6f924e24
fundusze_celowe.png 49a61bdb66cd3d506d85782f5c9b66c1
Starostwo Powiatowe w Pabianicach
95-200 Pabianice, ul. Piłsudskiego 2 tel.: (42) 225-40-00 / fax: (42) 215-91-66 powiat@powiat.pabianice.pl Archiwum portalu 2008-2015 Deklaracja dostępności
Godziny pracy Urzędu:
Poniedziałek: 8:00 - 16:00
Wtorek: 8:00 - 17:00
Środa: 8:00 - 16:00
Czwartek: 8:00 - 16:00
Piątek: 8:00 - 15:00
Obsługa w Wydziale Komunikacji i Transportu:
Poniedziałek: 8:00 - 15:00
Wtorek: 9:00 - 16:30
Środa: 8:00 - 15:00
Czwartek: 8:00 - 15:00
Piątek: 8:00 - 14:30
kolejka.png 0f43fc18a0d05402d73ceb587008ed08