Szablon S@M 3 - www.nowa.powiat.pabianice.pl

top news port mapa info mstr galp
ban-6.jpg d174b4d40d65ca92a092cb0c96f2f374
Gminy Powiatu Pabianickiego
GG-052. aktualizacja opłat z tytułu trwałego zarządu
Opublikowano: 20.08.2015, Concept INTERMEDIA

GG-052

Karta wydziału
z wykazem podusług świadczonych
w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami
Starostwa Powiatowego w Pabianicach


Aktualizacja opłat z tytułu trwałego zarządu nieruchomości.

Podstawa prawna:

Art. 87 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity: Dz. U. 2010 r. Nr 102 poz. 651 z późn. zm.). 

Wymagane dokumenty:

operat szacunkowy, wykonany przez rzeczoznawcę majątkowego, określający wartość nieruchomości. 

Opłaty:

Postępowanie w sprawach z zakresu aktualizacji opłat z tytułu trwałego zarządu zwolnione są z opłaty skarbowej. 

Informacje dodatkowe:

opłatę z tytułu trwałego zarządu nieruchomości, których właścicielem jest Skarb Państwa, wnosi się bez wezwania z góry za dany rok w terminie do dnia 31 marca na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Pabianicach: 

Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S. A.
Oddział w Pabianicach
72 1020 3437 0000 1702 0078 8091


wysokość opłaty rocznej może być aktualizowana nie częściej niż raz w roku, jeżeli wartość nieruchomości ulegnie zmianie. Aktualizacji dokonuje się z urzędu lub na wniosek trwałego zarządcy, na podstawie wartości nieruchomości określonej przez rzeczoznawcę majątkowego,
aktualizacja opłat z tytułu trwałego zarządu w stosunku do nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa następuje w formie decyzji Starosty Pabianickiego wykonującego zadanie z zakresu administracji rządowej, 
organem odwoławczym od decyzji Starosty Pabianickiego wykonującego zadanie z zakresu administracji rządowej w sprawach aktualizacji opłat z tytułu trwałego zarządu nieruchomości Skarbu Państwa, jest Wojewoda Łódzki,
aktualizacja opłat z tytułu trwałego zarządu w stosunku do nieruchomości stanowiących własność Powiatu Pabianickiego następuje w formie decyzji Zarządu Powiatu Pabianickiego, 

organem odwoławczym od decyzji Zarządu Powiatu Pabianickiego w sprawach aktualizacji opłat z tytułu trwałego zarządu nieruchomości Powiatu Pabianickiego, jest Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Łodzi. 

Sprawa załatwiana w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, wejście C, I piętro, pokój nr 102 (telefon: 42 225 40 58).

Wyślij link mailem
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
1proc.jpg e07a95f61a13530826398d37d9b7cb8c
kolejka big2.jpg 11fe46f0ed54dd7be026af11e16c77c5
baner_prawko1.jpg 1e591bde1abf1bcd7aa95876212f5b23
baner_dowod1.jpg e9a81c5502be19a9c4bd1fdadf6eb699
ban-1.png 42eb6c28cb49a9ec8f70176a5cd085d3
ban-2.png 51aadbbea9a1a2a693dcd5ffcdbc35e6
ban-5.png fde9b515ac03e9957bb9dcfaa2e79508
Starostwo Powiatowe w Pabianicach
95-200 Pabianice, ul. Piłsudskiego 2 tel.: (42) 225-40-00 / fax: (42) 215-91-66 powiat@powiat.pabianice.pl Archiwum portalu 2008-2015
Godziny pracy Urzędu:
Poniedziałek: 8:00 - 16:00
Wtorek: 8:00 - 17:00
Środa: 8:00 - 16:00
Czwartek: 8:00 - 16:00
Piątek: 8:00 - 15:00
Obsługa w Wydziale Komunikacji i Transportu:
Poniedziałek: 8:00 - 15:00
Wtorek: 9:00 - 17:00
Środa: 8:00 - 15:00
Czwartek: 8:00 - 15:00
Piątek: 8:00 - 14:30
kolejka.png 31525226608d4b271199861eb52205d4