Szablon S@M 3 - www.nowa.powiat.pabianice.pl

top news port mapa info mstr galp
3.jpg bcd24bc07b290eccf8643e1485f06dbf
Gminy Powiatu Pabianickiego
Informaca z Wydziału Gospodarki Nieruchomościami - październik
Opublikowano: 07.11.2017, Joanna Kupś, Ilość wyświetleń: 2040

Do Wydziału Gospodarki Nieruchomościami w październiku 2017 r. wpłynęło:

a) 216 wniosków i pism oraz

b) 141 pism stanowiących odpowiedzi na wnioski Wydziału (wypisy z tekstów planów, odpisy z ksiąg wieczystych i odpisy dokumentów z ksiąg wieczystych)

2. W październiku 2017 r.:

a) wydano 4 decyzje administracyjne

b) w toku były 97 postępowania administracyjne (październik 2016 – 35 postępowań),

c) w toku postępowań administracyjnych podjęto 144 czynności (m.in.: postanowienia w toku postępowań, rozprawy administracyjne, oględziny nieruchomości, pisma do stron, wnioski o odpisy z ksiąg wieczystych i odpisy dokumentów z ksiąg wieczystych) (październik 2016 – 68 czynności).

 3. W październiku 2017 r. przygotowano:

a) sprawozdanie dla Wydziału Finansowego z wykonania wydatków Skarbu Państwa i Powiatu Pabianickiego za III kw. 2017 r.,

b) przygotowano 6 projektów planów finansowych na rok 2017 dot. dochodów Powiatu i Skarbu Państwa oraz wydatków Powiatu i Skarbu Państwa,

c) projekt uchwały Zarządu Powiatu Pabianickiego w sprawie wyrażenia zgody na obciążenie nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Pabianickiego poprzez ustanowienie służebności przesyłu,

d) opublikowano:

- 2 wykazy dot. nieruchomości Skarbu Państwa położonych: w Pabianicach przy ul. Grabowej 18 i w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Kolejowej – przeznaczonych do sprzedaży w drodze przetargu ustnego nieograniczonego,

- ogłoszenie o III przetargu ustnym nieograniczonym na sprzedaż nieruchomości powiatowej położonej w Konstantynowie Łódzkim przy ul. Lutomierskiej,

e) przeprowadzono postępowanie mające na celu wyłonienie rzeczoznawcy majątkowego i zawarto  umowę z rzeczoznawcą majątkowym

f) przygotowano i podpisano protokół rokowań dot. sprzedaży w trybie bezprzetargowym nieruchomości

g) przygotowano 2 korekty deklaracji podatku od nieruchomości powiatowych z terenu miasta Pabianic

h) 1 waloryzację opłat dot. rat za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,

i) 3 zezwolenia na wykreślenie hipoteki,

j) 8 zaświadczeń w trybie art. 217 K.p.a.,

k) 2 zgody na budowę,

l) 34 wnioski do Sądu Rejonowego w Pabianicach V Wydziału Ksiąg Wieczystych w wykonaniu decyzji Wojewody Łódzkiego o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na budowie drogi ekspresowej S-14 – zachodniej obwodnicy Łodzi,

ł) 24 odpowiedzi na pisma (m.in. do Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, jednostek samorządu terytorialnego, osób fizycznych, sądów powszechnych itp.),

m) 55 innych pism i wniosków (m.in. o wypisy z tekstów planów, o odpisy z ksiąg wieczystych i o odpisy dokumentów z ksiąg wieczystych, pisma do innych Wydziałów Starostwa).

 

Wyślij link mailem
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
Starostwo Powiatowe w Pabianicach
95-200 Pabianice, ul. Piłsudskiego 2 tel.: (42) 225-40-00 / fax: (42) 215-91-66 powiat@powiat.pabianice.pl Archiwum portalu 2008-2015 Deklaracja dostępności
Godziny pracy Urzędu:
Poniedziałek: 8:00 - 16:00
Wtorek: 8:00 - 17:00
Środa: 8:00 - 16:00
Czwartek: 8:00 - 16:00
Piątek: 8:00 - 15:00
Obsługa w Wydziale Komunikacji i Transportu:
Poniedziałek: 8:00 - 15:00
Wtorek: 9:00 - 16:30
Środa: 8:00 - 15:00
Czwartek: 8:00 - 15:00
Piątek: 8:00 - 14:30
kolejka.png e470d5da0b31f00d7c5bf92d60ef3ac3