Szablon S@M 3 - www.nowa.powiat.pabianice.pl

top news port mapa info mstr galp
ban-3.jpg cbc2ce37b172f138b02c6b596e02eb92
Gminy Powiatu Pabianickiego
Informacja z Wydziału Gospodarki Nieruchomościami
Opublikowano: 06.08.2019, Joanna Kupś, Ilość wyświetleń: 99

Do Wydziału Gospodarki Nieruchomościami w lipcu 2019 r. wpłynęło 169 wniosków i pism.

a) wydano 10 decyzji:

- 7 decyzji o ustaleniu odszkodowania za nieruchomości położone: w Łodzi, w Pabianicach i w Ksawerowie

- decyzję o ograniczeniu sposobu korzystania z części nieruchomości położonej w gm. Ksawerów, przy ul. Szkolnej 6,

- decyzję o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości    położonej w Pabianicach

- decyzję o umorzeniu postępowania dot. nabycia przez Skarb Państwa mienia w trybie przepisów ustawy – Przepisy wprowadzające ustawę o Krajowym Rejestrze Sądowym,

b) w toku były 52 postępowania administracyjne,

c) w toku postępowań administracyjnych podjęto 77 czynności (m.in.: postanowienia w toku postępowań, rozprawy administracyjne, oględziny nieruchomości, pisma do stron).

 

Wyślij link mailem
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się
Starostwo Powiatowe w Pabianicach
95-200 Pabianice, ul. Piłsudskiego 2 tel.: (42) 225-40-00 / fax: (42) 215-91-66 powiat@powiat.pabianice.pl Archiwum portalu 2008-2015
Godziny pracy Urzędu:
Poniedziałek: 8:00 - 16:00
Wtorek: 8:00 - 17:00
Środa: 8:00 - 16:00
Czwartek: 8:00 - 16:00
Piątek: 8:00 - 15:00
Obsługa w Wydziale Komunikacji i Transportu:
Poniedziałek: 8:00 - 15:00
Wtorek: 9:00 - 17:00
Środa: 8:00 - 15:00
Czwartek: 8:00 - 15:00
Piątek: 8:00 - 14:30
kolejka.png 9ca520336107c80e36b0bf06374373f5