IX Forum Promocji
Opublikowano:
22.06.2015,
Concept INTERMEDIAConcept INTERMEDIA
Wodociągowa 18a
Toruń
+48 56 649 4321
pomoc@concept.net.pl
, Ilość wyświetleń:
2661
W dniach 16 – 17 czerwca 2015 r. w Hotelu Ossa trwało IX Forum Promocji Województwa Łódzkiego, podczas którego uczestnicy dyskutowali o tym, jak wykorzystać kreatywne narzędzia i metody do budowania marki innowacyjnego samorządu oraz poszukiwali sposobów na przyciągnięcie turystów.
Szkolenie składało się z serii wykładów, paneli i warsztatów. Służyły one pogłębieniu wiedzy i dawały praktyczne umiejętności do budowania marki gmin i powiatów.
Forum jest miejscem umożliwiającym wymianę doświadczeń dotyczących bieżących trendów rynkowych oraz oczekiwań społecznych i biznesowych konsumentów marki„Łódzkie Promuje”.
Forum to inicjatywa cykliczna, realizowana od roku 2007, skierowana do przedstawicieli samorządów lokalnych regionu łódzkiego oraz pracowników tych jednostek (zajmujących się promocją swoich marek), wybranych instytucji kultury z terenu województwa, środowisk opiniotwórczych, mediów oraz przedstawicieli służb województwa łódzkiego, tj. policji, straży pożarnej, parków krajobrazowych Od paru już lat Fora organizowane przez Samorząd Województwa Łódzkiego oparte są na metodzie myślenia projektowego – „design thinking” oraz założeniach przyjętych w Programie promocji marki Województwa Łódzkiego.
Podobnie jak w latach ubiegłych nie brakowało więc zajęć dotyczących kreatywnego rozwiązywania problemów, marketingu internetowego dla wynalezienia najlepszych pomysłów na budowanie marek regionalnych oraz lokalnych, czy najnowszych trendów w zakresie projektowania usług, nowoczesnych metod zarządzania i nowych technologii w dziedzinie marketingu oraz kreatywnego tworzenia innowacji.
Od roku 2011 Forum współfinansowane jest przez Unię Europejską, w ramach III osi priorytetowej: „Gospodarka, Innowacyjność, Przedsiębiorczość” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 – 2013, w zakresie działania III.2 „Podnoszenie innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw.
Następna
Pdf
Drukuj
Powrót
Wypowiedz się